رفتن به بالا

سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
  • الإثنين ۴ شوال ۱۴۳۹
  • 2018 Monday 18 June
تهران لطیف
٣٣(°C)
وزش باد ١۴(mph)
فشار ٢۵.٧٩(in)
محدوده دید ۶.٠(mi)
اشعه فرابنفش 9-Very High
رطوبت ٢۵.٧٩(in)

Interbrand به عنوان یکی بزرگترین شرکت های مشاوره دنیا در حوزه برندینگ که هر ساله با ارزش گذاری برندها، لیست معتبری برای رده بندی آنها منتشر می کند، آخرین رده بندی برندهای در سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد و شرکت هوآوی در لیست به رتبه ۷۰ ارتقا پیدا کرد که دو رتبه نسبت به سال […]

Interbrand به عنوان یکی بزرگترین شرکت های مشاوره دنیا در حوزه برندینگ که هر ساله با ارزش گذاری برندها، لیست معتبری برای رده بندی آنها منتشر می کند، آخرین رده بندی برندهای در سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد و شرکت هوآوی در لیست به رتبه ۷۰ ارتقا پیدا کرد که دو رتبه نسبت به سال ۲۰۱۶ بهبود پیدا کرده است. ارزش برند هوآوی هم اکنون ۶.۶ میلیارد دلار تخمین زده می شود که نسبت به سال قبل ۱۴ درصد رشد داشته است.
هواوی تبدیل به هفتادمین برند معتبر دنیا شد!
امسال سومین سالی است که هوآوی در این لیست در حال رشد است و اولین برند چینی است که در این لیست از سال ۲۰۱۴ در لیست برترین برندهای دنیا قرار دارد.
شرکت Interbrandدر سال ۱۹۷۴ تاسیس شده و هم اکنون بزرگترین شرکت مشاوره برند دنیاست که با بیش از دو سوم شرکت های حاضر در لیست فورچون ۱۰۰ کار می کند. لیست رده بندی بهترین برندهای منتشر شده توسط این شرکت یکی از معتبرترین لیست ها در این حوزه بوده و به عنوان اصلی ترین شاخص ارزش گذاری برندها شناخته می شود.
برندهای مرتبط با حوزه تکنولوژی در گزارش امسال هم بیشتر سهم از رده بندی ۱۰۰ برند اول را به خود اختصاص داده اند. با توجه به گزارش Interbrand، هوآوی با توسعه شبکه ها ارتباطات جهانی را به شکل قابل توجهی تسهیل کرده است و به همین علت هم این شرکت ۱۴ درصد در حوزه ارزش برند در بین رقبای جهانی خود رشد یافته است.
دیگر دلیل این رشد، عملکرد خوب HUAWEI در حوزه تلفن همراه بوده است چراکه این شرکت موفق شده در نیمه اول سال ۲۰۱۷ بیش از ۷۰ میلیون گوشی هوشمند به بازار عرضه کند و این میزان نسبت به سال گذشته ۲۰.۶ درصد رشد را نشان می دهد که نسبت به متوسط رشد این صنعت بسیار بالاتر است. به علاوه سری های P و Mate گوشی های هواوی، رشدی قابل توجه در بازار گوشی های گران قیمت داشته اند و در این بازار به خوبی محبوب شده اند.
بر مبنای آمار IDC، هوآوی در حال حاضر سومین تولید کننده گوشی های تلفن همراه در دنیا و بزرگترین تولید کننده در بازار چین در سه ماهه دوم ۲۰۱۷ ارزیابی شده است. سهم بازار جهانی این شرکت همچنین ۱۱.۳ درصد رشد پیدا کرده است و بر مبنای برخی گزارش ها هم اکنون هوآوی سهم بازار اپل را هم به عنوان برند دوم دنیا مال خود کرده است.

اخبار مرتبط

نظرات

سرمقاله

مهدی فضائلی؛

مراقب پروژه تعلیق باشیم!

مهدی فضائلی کارشناس رسانه در یادداشتی با عنوان مراقب پروژه تعلیق باشیم! نوشت: برنامه جامع اقدام مشترک موسوم به "برجام " ماجرای عبرت انگیزی است و اگر عبرت های آن مغفول بماند خسارت به توان دو خواهد بود! بی اعتمادی به دشمن،دقت نظر بالا و با وسواس در تنظیم متن های تعهدآور،پرهیز از عجله در توافقاتی از این قبیل،پیش بینی ضمانت های محکم برای اجرای تعهدات طرف مقابل،دل نبستن به راه حل های بیرونی،ضرورت تمرکز بر توان و ظرفیت داخلی و لزوم توجه به حرف منتقدان دلسوز و کارشناس از جمله درس ها و عبرت های برجام است که بارها مطرح شده است و البته همچنان جای پرداختن دارد. یکی دیگر از این عبرت ها، سناریوی دشمن برای عملیات روانی و درگیر کردن مستمر افکار عمومی ما با این موضوع و بهره برداری های متعدد و متنوع از این درگیری ذهنی است. طرح اتهام واهی انحراف در برنامه هسته ای ایران به سمت ساخت سلاح اتمی که تقریبا" شانزده سال از آن می گذرد،از ابتدا یک پیوست عملیات روانی داشت که درگیر کردن ذهن مسئولان کشور از مسائل اساسی به سمت یک سناریوی ساختگی و طولانی مدت و بازداشتن از اولویت ها از محورهای آن بود.اما پس از چندی این عملیات از سطح مسئولان کشور به کل مردم تعمیم پیدا کرد و موجب شد ذهن آحاد مردم درگیر این اتهام بی پایه و اساس شود. سناریوهای کشدار و طولانی، برای فعال نگه داشتن ذهن مخاطب و ترغیب و تهیبج وی برای پیگیری قسمت های بعدی، از تکنیک تعلیق یا سوسپانس استفاده میکنند؛ این تکنیک که آمیخته ای از ترس و امید با پایانی نامطمئن است،در برجام نیز به نحو موثری مورد استفاده دشمن قرار گرفت! عنصر تعلیق با هدف فرصت سوزی از ملت ایران و درگیر نگه داشتن ذهن و روان مردم و مسئولان، قبل،حین و بعد از برجام به اجرا گذاشته شده است. تعیین مهلت هایی متناوب برای تصمیم گیری(تمدید یا عدم تمدید تحریم ها) رئیس جمهور امریکا و رفت و برگشت ها بین کاخ سفید و کنگره آمریکا، بکارگیری همین تکنیک تعلیق است که منجر به بلا تکلیف نگه داشتن بسیاری تصمیمات حتی در حوزه های مختلف بخش خصوصی ،بی ثبات نگه داشتن بازار،تحریک بازار ارز و طلا و...شده است. مدتی است دوباره 22 اردیبهشت بعنوان زمان تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای ماندن یا نماندن در برجام برجسته شده است.اظهار نظر و رفت و آمد مقامات اروپایی نیز برای گرم کردن فضا و واقعی نمایاندن نگرانی از خروج آمریکا هر روز در صدر اخبار ایران و جهان است و همه اینها در ذیل پروژه تعلیق! تصور کنید امروز 22 اردیبهشت است و آمریکا از برجام خارج شده،چه اتفاقی خواهد افتاد؟! آمریکا پس از برجام چه امتیازی به ایران داد تا با خروجش آن امتیاز صلب شود؟ برجامی که به گفته رئیس کل بانک مرکزی آورده اش برای ایران «تقریبا"هیچ» بوده و به گفته دکتر ظریف «نه تنها روح بلکه جسمش از سوی ترامپ(آمریکا) نقض شده است»، خروج آمریکا از آن چه زیان قابل توجهی می ...

تازه ترین اخبار