رفتن به بالا

سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶
  • الخميس ۲۵ ربيع أول ۱۴۳۹
  • 2017 Thursday 14 December
تهران لطیف
٨(°C)
وزش باد آرام
فشار ٢۶.١۵(in)
محدوده دید ۶.٠(mi)
اشعه فرابنفش 3-Moderate
رطوبت ٢۶.١۵(in)

Interbrand به عنوان یکی بزرگترین شرکت های مشاوره دنیا در حوزه برندینگ که هر ساله با ارزش گذاری برندها، لیست معتبری برای رده بندی آنها منتشر می کند، آخرین رده بندی برندهای در سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد و شرکت هوآوی در لیست به رتبه ۷۰ ارتقا پیدا کرد که دو رتبه نسبت به سال […]

Interbrand به عنوان یکی بزرگترین شرکت های مشاوره دنیا در حوزه برندینگ که هر ساله با ارزش گذاری برندها، لیست معتبری برای رده بندی آنها منتشر می کند، آخرین رده بندی برندهای در سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد و شرکت هوآوی در لیست به رتبه ۷۰ ارتقا پیدا کرد که دو رتبه نسبت به سال ۲۰۱۶ بهبود پیدا کرده است. ارزش برند هوآوی هم اکنون ۶.۶ میلیارد دلار تخمین زده می شود که نسبت به سال قبل ۱۴ درصد رشد داشته است.
هواوی تبدیل به هفتادمین برند معتبر دنیا شد!
امسال سومین سالی است که هوآوی در این لیست در حال رشد است و اولین برند چینی است که در این لیست از سال ۲۰۱۴ در لیست برترین برندهای دنیا قرار دارد.
شرکت Interbrandدر سال ۱۹۷۴ تاسیس شده و هم اکنون بزرگترین شرکت مشاوره برند دنیاست که با بیش از دو سوم شرکت های حاضر در لیست فورچون ۱۰۰ کار می کند. لیست رده بندی بهترین برندهای منتشر شده توسط این شرکت یکی از معتبرترین لیست ها در این حوزه بوده و به عنوان اصلی ترین شاخص ارزش گذاری برندها شناخته می شود.
برندهای مرتبط با حوزه تکنولوژی در گزارش امسال هم بیشتر سهم از رده بندی ۱۰۰ برند اول را به خود اختصاص داده اند. با توجه به گزارش Interbrand، هوآوی با توسعه شبکه ها ارتباطات جهانی را به شکل قابل توجهی تسهیل کرده است و به همین علت هم این شرکت ۱۴ درصد در حوزه ارزش برند در بین رقبای جهانی خود رشد یافته است.
دیگر دلیل این رشد، عملکرد خوب HUAWEI در حوزه تلفن همراه بوده است چراکه این شرکت موفق شده در نیمه اول سال ۲۰۱۷ بیش از ۷۰ میلیون گوشی هوشمند به بازار عرضه کند و این میزان نسبت به سال گذشته ۲۰.۶ درصد رشد را نشان می دهد که نسبت به متوسط رشد این صنعت بسیار بالاتر است. به علاوه سری های P و Mate گوشی های هواوی، رشدی قابل توجه در بازار گوشی های گران قیمت داشته اند و در این بازار به خوبی محبوب شده اند.
بر مبنای آمار IDC، هوآوی در حال حاضر سومین تولید کننده گوشی های تلفن همراه در دنیا و بزرگترین تولید کننده در بازار چین در سه ماهه دوم ۲۰۱۷ ارزیابی شده است. سهم بازار جهانی این شرکت همچنین ۱۱.۳ درصد رشد پیدا کرده است و بر مبنای برخی گزارش ها هم اکنون هوآوی سهم بازار اپل را هم به عنوان برند دوم دنیا مال خود کرده است.

اخبار مرتبط

نظرات

سرمقاله

احسان محمدی؛

ژست پرطرفدار این روزها؛ روحانی رای من رو پس بده!

این روزها موجی شکل گرفته که برخی از چهره ها با انتشار عکس هایی نادم و سرخورده می گویند که از رای به «روحانی» در انتخابات ریاست جمهوری پشیمان هستند. به دلایل متعدد از این اتفاق خوشحال هستم. 1-  در جریان کارزار انتخابات از حسن روحانی دفاع کردم. تنها دستاورد شخصی ام یک شیرکاکائو و کیک یزدی بود. به همراه تعدادی از فعالان رسانه ای به یک همایش دعوت شدم و بعد از چند دقیقه که احساس کردم به آن فضا تعلق ندارم و به روحانی در طمع و آرزوی پُست و صندلی و موقعیت فردی رای نداده ام، بدون اینکه موز بردارم! بیرون آمدم. این را خط اول نوشتم چون می دانم کسانی خیز برداشته اند که بگویند آره آقا! به شما رسیدن که این حرفا رو می زنید! شما نگید کی بگه! 2- هیچوقت اعتقاد نداشتم که روحانی سوپرمن است و اگر رئیس جمهور شود مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت و کلا" کشور گلستان می شود! در همان روزهای پرشور و رقابت تنگاتنگ بارها نوشتم: «چشم معجزه از او ندارم و احساس نمی کنم که با یک رای به او از این پس دست هایم را توی جیبم فرو می برم و طلبکار می ایستم تا او همه مشکلات کشور را حل کند». هیچکس به تنهایی قادر به حل مشکلات این کشور نیست. چون برای ایجاد مشکلات گروه ها، چهره ها و افراد مختلفی زحمت می کشند! 3- سیاست علم بازی با کارت های «موجود» است نه «مطلوب». ما در ظرف «زمان» تصمیم گرفتیم به حسن روحانی رای بدهیم و به باورمان از میان گزینه های موجود در آن رقابت سیاستمدار عملگراتری بود. دستکم برای تصمیم خودمان احترام قائل شویم و اینقدر زود عرق مان سرد نشود و توبه نامه منتشر نکنیم! 4 - وفاداری همیشه از غر زدن و ناامیدشدن کار دشوارتری است. کار دشوار را انجام بدهیم و فراموش نکنیم به عنوان یک شهروند فقط "رای دادن" کافی نیست. خود ما از روز پیروزی روحانی تا چه اندازه شهروند بهتری بوده ایم؟ قانون را رعایت کرده ایم؟ مالیات مان را درست پرداخت کرده ایم؟ بهتر رانندگی کرده ایم؟ ... چرا وقتی خودمان بهتر نمی شویم انتظار داریم بقیه درست رفتار کنند و به همه قول هایشان وفادار بمانند؟ 5-  من هم به عملکرد روحانی نقدهای جدی دارم. بارها هم نوشته ام که ادامه این روند نه فقط خسارت به او و دولتش که به تلاطم انداختن حاکمیت است. او با علم به دشواری ها پا به این عرصه گذاشت و دستکم انتظار می رود وقتی نمی تواند کاری انجام بدهد دلایل «نمی توانند» یا نام آنها که «نمی گذارند» را روشن و صریح به مردمی که به او اعتماد کردند بگوید. 6 - ما مردمی به شدت مستعد «ناامید» شدن هستیم. به جای تلاش برای یافتن نشانه های «امید» تشنه بازنشر خبرهای بد هستیم. انگار از بد کردن حال هم انرژی می گیریم. انگار وقتی زهری توی وجودمان است باید مثل ویروس سرماخوردگی به کس دیگری منتقلش کنیم شاید حالمان بهتر ...

تازه ترین اخبار